افتتاح دومین کتابخانه عمومی در شیشوان
درهفته دولت 04/06/1393 روز سه شنه دومین کتابخانه عمومی در شیشوان با حضور نماینده محترم جناب اقای مهندس دواتگری و آقایان جعفری و قاضی و صمدزاده و عباسی نمایندگان اداره کل و فرماندار محترم و شهردار محترم و اعضای نجمن کتابخانه و شورای محترم شهرستان و عده ای زیادی از مردم افتتاح شد .
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت 9:4 توسط صدیقه درخشی
|
اين وبلاگ با هدف اطلاع رساني در مورد خدمات و فعاليتهاي كتابخانه، اخبار و رویدادهای مربوط به کتاب و علم اطلاعات و دانش شناسی ايجاد شده است.