درهفته دولت 04/06/1393 روز سه شنه دومین کتابخانه عمومی در شیشوان با حضور نماینده محترم جناب اقای مهندس دواتگری و آقایان جعفری و قاضی و صمدزاده و عباسی  نمایندگان اداره کل و فرماندار محترم و شهردار محترم و اعضای نجمن کتابخانه و شورای محترم  شهرستان و عده ای زیادی از مردم  افتتاح شد .