برپایی جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در کتابخانه شهید رجائی
کتابخانه عمومی شهید رجائی شهرستان عجب شیر، با برپایی جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، به استقبال دهه کرامت رفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی، کتابخانه شهید رجائی، روز پنجشنبه به مناسبت ولادت دخت گرامی امام موسی کاظم، حضرت معصومه(س)، میزبان اعضا دختر کتابخانه بود.
در این جشن که اعضا و خانواده آنها حضور داشتند برنامه های متنوعی اجرا شد:
تلاوت قرآن؛ شعرخوانی و مدح حضرت معصومه(س)؛ قصه خوانی کتاب "مسافر بهشت"توسط اعضا؛ شرح زندگانی حضرت معصومه(س)؛ اجرای مسابقات شاد و مفرح از جمله برنامه های روز دختر بود. گفتنی است در این مسابقه، مادران و دختران با هم رقابت کردند. با توجه به حضور مادران نیز در این جشن؛ توضیحاتی پیرامون اثرات مطالعه و قصه خوانی در پرورش خلاقیت کودکان؛ معرفی کتاب؛ شرح برنامه های فرهنگی کتابخانه (نشست کتابخوان؛ جمع خوانی؛ مسابقات ماهانه کتابخانه، طرح اهدای کتاب و...)؛ توسط سرکار خانم غلامی ، کتابدار کتابخانه انجام شد.
این برنامه با پذیرایی؛ تقدیر و اهدای جوائزی به اعضای فعال کتابخانه، خاتمه یافت.
+ نوشته شده در جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت 11:21 توسط خدیجه غلامی
|