به اطلاع می رساند به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر؛ جشنی به همین مناسبت در کتابخانه عمومی شهید رجائی برگزار خواهد شد. از کلیه دختران عزیز جهت شرکت در این مراسم دعوت می شود. برنامه های متنوعی در این روز اجرا خواهد شد. شعر خوانی؛ مولودی خوانی و مدیحه سرایی؛معرفی کتاب؛ مسابقه؛ سخنرانی مذهبی؛ ایستگاه نقاشی؛ اهدای جوائز به دختران فعال کتابخانه و حافظان قرآن و پذیرایی از جمله این برنامه ها می باشد.

زمان: پنجشنبه  14 مرداد      ساعت: 9 الی 12

منتظرتان هستیم

کتابخانه شهید رجائی