ضمن عذرخواهی به اطلاع کلیه همشهریان محترم و اعضای کتابخانه می رساند به علت شروع فرایند رفخوانی و قفسه خوانی در کتابخانه شهید رجائی، امکان امانت از تاریخ

 96/04/12  لغایت 96/05/05

وجود ندارد.

از اعضایی هم که در بازگشت کتاب تاخیر دارند تقاضا می شود کتابهای امانتی را در اسرع وقت به کتابخانه تحویل دهند.